Struktura.
Emotivni podražaj.
Ostvarivanje cilja.
Što je bitnije za motivaciju? Ili su ovi čimbenici isprepleteni i daju sinergijski učinak?
Ovo nije mjesto gdje ćete slušati o Maslowljevoj hijerarhiji potreba i managerskim alatima motivacije, jer ono što pokreće pojedinca često je vrlo individualno i podložno trendovima generacija. Da, usudim se to reći!
Što prije to shvatite, prije ćete doći do svojih kupaca. Jer ljudi su skloni zadovoljiti ono što smatraju trenutno neophodnim za bolju vlastitu sliku o sebi. Pa ću reći da ljude vode emocije i akcije koje su usmjerene ostvarivanju zacrtane slike o sebi koja opet proizlazi iz jedne stvari – ispunjenja emocijom koja dolazi uz realizaciju tog ostvarenja.
Ovo možete primijeniti na svoje kupce no ja bi vam savjetovala nešto drugo.
Krenite od sebe.
Trčanje za ispunjavanjem tuđih želja neće vas dugoročno usrećiti, osim ako baš to nije vaša misija u kojoj pronalazite ispunjenje i svrhu. Krenite od sebe, zavirite u svoj svijet koji vas čini nezaustavljivom/im. Otkrijte svoje strasti toliko jake da se zbog njih naizgled nepremostive okolnosti i prepreke tope oko vas. Znajte svoj cilj i vodite se tim putem, svakoga dana. Kreirajte svoju atmosferu života kakav želite i upravljate svjesno i bistro onim što ste spoznali. Svaki proizvod ima svog kupca pa će se naći i tržište za vaš. Sanjajte i strukturirano djelujte!
Sky is the limit samo kad ima začina srca, strasti i ljubavi.