Igrači na tržištu vole se dijeliti na velike i male. Pa se raspravlja o tome što je bolje. Naravno, o ciljevima i kapacitetima pojedinaca ovisi kojem bi se timu priklonili. No što kažete na kolaboracije!?
Kako uopće kvalitetno definirati tko su mali a tko veliki; kada imate “male” koji su brendovi samostalno za sebe, i imate “velike” koji su mainstream ili nepoznati široj javnosti no u svom fahu i logistički broj 1.
Kolaboracije se ovdje pokazuju kao fantastična nadopuna jer se sistemu ubrizga doza individualnosti i dodatne vrijednosti koju u ovom slučaju donosi kreativa uz brend. Za ovakve kolaboracije ključno je zadržati individualnost i kreativnost samog kreativca koju svoje znanje treba implementirati u sistem koji će ga vješto podržati. Dobrom organizacijom i pripremom, ovakve kolaboracije mogu biti itekako uspješne, naravno pod uvjetom da se precizno definiraju i ulogiraju u sistem. A kad se upare na adekvatan način, događa se magija.
Poznate su u modnom svijetu, u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, dizajnu interijera, telekomunikacija. Gotovo svaka branša može imati uspješnu kolaboraciju, samo ju treba pratiti i adekvatna promocija. No zato se i rade, zar ne!?